Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Bestellen is eenvoudig en snel:

Per e-mail: commandes@distribio.be
Per fax: 02/512.24.61.
Vermeld uw klantnummer en de artikelnummers die u wilt bestellen, zodat we uw bestelling onmiddellijk en correct kunnen verwerken. Wat zijn de leveringstermijnen? Alle bestellingen die we van maandag tot vrijdag vóór 11.00 uur ontvangen, worden de volgende dag of uiterlijk binnen 48 uur geleverd. Wat is de minimumbestelling? Onze franco super mini van 150 euro excl. btw is geschikt voor alle winkelformaten, groot en klein, en alle soorten bestellingen: aanvullingen van de voorraad of dringende leveringen.

Voor leveringen onder 150 euro vragen we een bijdrage in de verzendkosten van 8 euro excl. btw.

Meer dan 99% van onze 2500 artikelen zijn verkrijgbaar per stuk om uw kasstroomproblemen te verlichten of een nieuw product uit te proberen. Hoe dien ik een klacht in? Elke klacht (aanvraag tegoedbon, ontbrekend of defect product …) moet schriftelijk worden verzonden naar info@distribio.be

Om u zo snel mogelijk te kunnen antwoorden, hebben we de volgende informatie nodig:

De reden voor het verzoek
Uw klantcode
De naam van de contactpersoon
En idealiter het nummer van de factuur waarop uw verzoek betrekking heeft
Hoe open ik een klantaccount? Een account openen is eenvoudig, gratis en zonder verplichtingen.

Bij uw eerste bestelling stuurt u ons gewoon uw btw-nummer, het adres en de verdere gegevens van uw winkel

Per e-mail: commandes@distribio.be
Per fax: 02/512.24.61. Hoeveel bedragen de leveringskosten? Een super mini franco van 150€ is geschikt voor alle winkelformaten, groot en klein
Hoe kan ik betalen? Via overschrijving Vindt u het antwoord niet op uw vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.